Pomoč uporabnikom
Tehnične informacije
- Kaj storiti v primeru, da ne morete zagnati avtomobila?
-
- Za odklepanje volana s ključem premaknite ključ levo in desno, dokler se kontakt ne vklopi. Pri Bluetooth ključu premaknite ohišje ključa stran od elektronskih naprav in poskrbite, da je ključ znotraj vozila in so vsa vrata zaprta.
- Pri zagonu avtomatskega menjalnika poskrbite, da so vsa vrata zaprta, pritisnite zavoro in preverite, da je prestavna ročica v položaju P ali N. Nato obrnite ključ ali pritisnite gumb za zagon, odvisno od opreme avtomobila.
- Za robotiziran menjalnik zaprite vsa vrata, pritisnite in držite stopalko zavore, preverite, da je prestavna ročica v položaju N, in nato obrnite ključ ali pritisnite gumb za zagon, odvisno od opreme avtomobila.
- Pri zagonu ročnega menjalnika poskrbite, da so vsa vrata zaprta, pritisnite in držite stopalko sklopke, prestavno ročico postavite v nevtralni položaj in nato obrnite ključ ali pritisnite gumb za zagon, odvisno od opreme avtomobila.
- Če vozilo kljub temu ne vžge, preverite morebitna sporočila na armaturni plošči.
- Če vozilo še vedno ne vžge, se obrnite na tehnično podporo za pomoč.
- Kako vem kateri tip goriva je ustrezen za najeto vozilo?
-
Vsako vozilo je, poleg oznake ustreznega goriva na vratcih rezervoarja vozila, opremljeno tudi z nalepko ustreznega goriva, ki jo najdete na armaturni plošči najetega vozila.
Najemnik mora vrniti vozilo s polnim rezervoarjem, napolnjenim z isto vrsto goriva, ki je bilo v vozilu na začetku najema. Če najemnik vrne vozilo brez polnega rezervoarja, bo dodatno zaračunana storitev polnjenja goriva.
Strošek storitve dodatnega dolivanja goriva s strani ATET znaša 30,00€ + zaračuna se strošek manjkajočega goriva po aktualnem ceniku.
- Kaj storiti v primeru napačnega dolitega goriva?
-
Vsa vozila ATET so opremljena z nalepko primerne vrste goriva (E95 ali Diesel). Za dodatno vidnost je oznaka tudi na notranji strani pokrova za gorivo.
V kolikor ste najeto vozilo napolnili z neustreznim gorivom nemudoma o tem obvestite ATET in prejelu boste nadaljna vodila.
V primeru napačnega polnjenja goriva za najeto vozilo je potrebno doplačilo.
Strošek napačnega polnjenja goriva je skupek spodaj navedenih stroškov:
- administrativni strošek (70,00 €)
- strošek polnega rezervoarja goriva po aktualnem ceniku
- strošek morebitnih popravil zaradi nastale škode
- Ali je v najetem vozilu na voljo vsa potrebna oprema?
-
Najemniku se izroči vozilo v najem tehnično brezhibno, vozno in z vso zakonsko predpisano obvezno opremo. V primeru, da je opreme v vozilu več, se to zabeleži na pogodbi, katere sestavni del so Splošni pogoji poslovanja.
V zimskem obdobju (15.11.-15.3.) pa je v vsakem vozilu tudi ustrezna zimska oprema, vključena v Zimski paket (dodatno plačljjiv). Cena: 5,00€ na dan (za Erasmus študente 2,50€ na dan). Znesek se obračuna za maksimalno 10 dni najema. Poleg pnevmatik je v zimski paket vključeno še: tekočina proti zmrzali stekel in strgalo.
- Ali ima najeto vozilo ustrezne pnevmatike?
-
Vsa vozila v ATET voznem parku so opremljena s kvalitetnimi pnevmatikami, ki ustrezajo zakonskim predpisom glede na posamezno sezono (zimsko in poletno obdobje).
V zimskem obdobju se vsem najemnikom vključi tudi obvezno doplačljiv Zimski paket, ki vključuje vso potrebno zimsko opremo. Poleg zimskih pnevmatik je v zimski paket vključeno še: tekočina proti zmrzali stekel in strgalo. Cena: 5,00€ na dan (za Erasmus študente 2,50€ na dan)
- Ali je dovoljenje kaditi v najetem avtomobilu?
-
Kajenje v vseh vozilih, ki jih je ATET oddal v najem, je prepovedano. Vsa vozila so prav tako opremljena s prepovedjo kajenja na nalepki. V koliko ATET najde sledove ali dokaze kajenja v najetem vozilu, bo dodatno zaračunana pristojbina za kršenje prepovedi kajenja v višini 180 €.
- Kaj storiti v primeru izgube ključa avtomobila?
-
V primeru izgube ključev od avtomobila, se prosimo obrnite na našo tehnično podporo, kjer vam bodo pomagali pri dogovoru o dostavi rezervnega ključa na vašo trenutno lokacijo ter predali ustrezna navodila. Prav tako vas bodo obvestili o morebitnih dodatnih stroških, ki bi lahko nastali ob vračilu vozila.
Vse dodatne informacije na voljo pod Splošnimi pogoji poslovanja.
- Kaj storiti v primeru izgube dokumentov vozila?
-
V primeru izgube dokumentov od avtomobila, se prosimo obrnite na našo tehnično podporo, kjer vam bodo pomagali in predali nadaljnja navodila. Prav tako vas bodo obvestili o morebitnih dodatnih stroških, ki bi lahko nastali ob vračilu vozila.
Vse dodatne informacije na voljo pod Splošnimi pogoji poslovanja.
- Kaj storiti, če pozabim svoje stvari v najetem vozilu?
-
Vsi najemniki, ki menijo, da so pozabili osebne predmete v najetem vozilu ali v kateri od ATET-ovih poslovalnic, naj najprej pokličejo ATET na telefonsko številko 01 320 82 30 ali pošljejo e-pošto na naslov prodaja@atet.si, da preverijo, ali je kaj shranjeno v izgubljenih in najdenih predmetih.
Prosimo, upoštevajte, da ATET ne prevzema nobene odgovornosti za izgubo ali poškodbo lastnine najemnika, shranjene v ali na najetem vozilu, servisnem vozilu ali v ATET poslovalnici. Najemnik in vsi dodatni vozniki so prav tako odgovorni za vso škodo na lastnini tretjih oseb, ki nastane med uporabo in delovanjem vozila med najemom.
Dodatne informacije na voljo pod Splošnimi pogoji poslovanja.
- Kako dobim pomoč glede tehničnih zadev s strani ATET?
-
IV kolikor bi potrebovali pomoč se prosimo obrnite na naš Operativni oddelek operativa@atet.si ali pokličite na telefonsko številko 030 313 313.
Pred rezervacijo vozila
Katere dokumenti so potrebni za najem vozila pri ATET? Katero vozniško dovoljenje je ustrezno? Katere kreditne kartice so sprejemljive?
Preberi večRezervacija vozila
Kaj vse je vključeno v najem vozila? Je možen prevzem izven delovnega časa? Kako uredim plačilo?
Preberi večPrevzem vozila
Kaj potrebujem s seboj ob prevzemu vozila pri ATET? Kdaj uredim plačilo najema? Ali je potreben dodaten depozit na kreditni kartici?
Preberi večMed najemom vozila
Ali je mogoče podaljšati najem vozila? Ali je možno med najemom vključiti dodatno kritje / odkup odgovornosti? Kaj je potrebno storitvi v primeru nove poškodbe na vozilu v času najema?
Preberi večVračilo vozila
Ali je možno vračilo vozilo izven delovnega časa? Kakšen je postopek plačila? Kakšen je postopek vračila depozita?
Preberi večTehnične informacije
Kaj storiti v primeru, da ne morete zagnati avtomobila? Kako vem kateri tip goriva je ustrezen za najeto vozilo? Kaj storiti v primeru napačnega dolitega goriva?
Preberi več